Е аз за завои говоря. С висока скорост.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за тампони на стабилизиращата щанга
Collapse
X
-
Read, и кво викаш без щанга по магистралата може и с 800, а ? Аз и с 80 не бих карал по магистрала без щанга.
Завой в който можеш са влезеш със 160 ?
Северната тангента след разклона да чепинци.
Майтата и на щангата в завоите, там ви трябва здраво и добре регулирано окачване.
Comment
-
Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщениеНа Тракия бившата 156-ца 2.0 ТС съм я ръчкал даже с 200 в продължение на 15-ина минути и не се окоти. Вероятно е била ялова...
Comment
-
Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщениеИнтересно ми е къде е тоя 50 километров участък, където можеш да караш на макс без поне един да ти се пречне, и все с такива завои, че да ги взимаш с 200?Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
-
По магистралата в продължение на няколко километра като се извива пътя, това не е завой.
Другото което е, тая щанга игра роля като влезеш като започнеш да търсиш ейпекса на завоя до малко след неговото преминаване, когато е най-голямо страничното натоварване, демек когато колелото което е от външната страна на завоя е брутално натоварено в пъти повече отколкото вътрешното и тая щанга работата и е да прехвърля някаква част от товара върху нетолкова натовареното колело. Също и като се лепнеш в някоя дупка с едната гума, щангата я ограничава до някаква степен и олекотява удара.
По магистралата като караш с 160 притискателната сила от аеродинамиката на колата е предостатъчна да я държи стабилна, защото пак повтарям там няма завои с голямо странично натоварване.
---------- Post added at 17:58 ---------- Previous post was at 17:57 ----------
По магистралата в продължение на няколко километра като се извива пътя, това не е завой.
Другото което е, тая щанга игра роля като влезеш като започнеш да търсиш ейпекса на завоя до малко след неговото преминаване, когато е най-голямо страничното натоварване, демек когато колелото което е от външната страна на завоя е брутално натоварено в пъти повече отколкото вътрешното и тая щанга работата и е да прехвърля някаква част от товара върху нетолкова натовареното колело. Също и като се лепнеш в някоя дупка с едната гума, щангата я ограничава до някаква степен и олекотява удара.
По магистралата като караш с 160 притискателната сила от аеродинамиката на колата е предостатъчна да я държи стабилна, защото пак повтарям там няма завои с голямо странично натоварване.
До колегата който е карал с 200 15 минути, сигурно колата ти е била на газ и за това не е родила.
Comment
-
Първоначално публикувано от Read Покажи съобщениеПо магистралата като караш с 160 притискателната сила от аеродинамиката на колата е предостатъчна да я държи стабилна
И всичките тия коли са подложени на повдигане при твърде високи скорости, а не на натиск - при висока скорост колата се повдига, и няма абсолютно никакъв натиск надолу.......освен собствената си тежест......
За да се създаде аеро притискане на обикновен масов автомобил се иска твърде много допълнения по колата който винаги трябва да се направят допълнително......драга може лесно да се намали, да се създаде притискане е много по трудно......
Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщениеС какви скорости ги караш тези коли, да си направя извод?
Смисъл, само градско или не се притесняваш да раздадеш газ до 160-180?Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 18:24."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от Read Покажи съобщениеКато ти е толкова интересно, вържи един балон с половин метър въже и виж нагоре ли ще се вее или ще се залепи за тавана от въздушния поток.Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD
Comment
-
Има аеродинамично притискане, просто е в пъти по-малко от това във формула 1 примерно.
Аеродинамичното притискане е отвеждането и насочването на въздушната струя, сега че по масовите автомобили няма десетки отделни крила, дифузьори и други такива детайли, не означава че нямат аеродинамично притискане - просто е нелепо това.
Comment
-
Има притискане и Бернули го е формулирал:
https://bg.m.wikipedia.org/wiki/Уравнение_на_Бернули
Най-елементарното доказателство е да вземете 2 листа хартия, да ги държите успуредно на разстояние 5 см. един от друг и да духнете между тях.Last edited by dansguardian; d.m.y г., 21:04.Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
Comment